MIJN CLEAN ENERGY

Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van veel gestelde vragen. Mocht uw vraag hier niet bij staan, neem dan gerust contact met ons op. Van maandag t/m vrijdag zijn wij tussen 09:00 en 17:00 telefonisch bereikbaar op 085-0645990. U kunt ook een mail sturen naar service@cleanenergy.nl of gebruik maken van het onderstaande contactformulier.

Klant worden

Wat moet ik doen om klant te worden?

Om klant te worden bij Clean Energy dient u de aanmeldstappen te volgen via deze link.

Welke informatie heeft Clean Energy nodig om mij te kunnen aanmelden als klant?

Voor uw aanmelding hebben wij uw persoons-, adres-, contact-, verbruiks- en betalingsgegevens nodig.

Kan ik mijn contract kosteloos annuleren?

Een contract voor onbepaalde tijd met een variabele tarief kunt u altijd kosteloos opzeggen. U dient wel rekening te houden met een opzegtermijn van 30 dagen.

Bij het aangaan van een contract voor bepaalde tijd met een vaste prijs is Clean Energy gerechtigd een opzegvergoeding in rekening te brengen bij voortijdige beëindiging. De opzegvergoeding is afhankelijk van de resterende looptijd van het contract en is vastgesteld op basis van regelgeving vanuit de overheid. Ook bij een overeenkomst voor bepaalde tijd dient u rekening te houden met een opzegtermijn van 30 dagen.

Wie zegt mijn huidige contract op?

Indien u beschikt over een grootzakelijke aansluiting, bent u zelf verantwoordelijk om uw contract bij uw oude leverancier op te zeggen. Voor particulieren zegt Clean Energy uw contract voor u op. Indien een voortijdige overstap naar Clean Energy ertoe leidt dat uw huidige leverancier een opzegvergoeding in rekening brengt, zijn deze kosten voor eigen rekening en kunnen deze kosten niet bij Clean Energy gedeclareerd worden.

Mijn Clean Energy

Hoe kan ik inloggen op Mijn Clean Energy?

Inloggen kan eenvoudig met uw gebruikersnaam en wachtwoord via Mijn Clean EnergyHeeft u nog geen gebruikersnaam en wachtwoord, dan kunt u deze opvragen door u te registreren via Mijn Clean Energy.

Welke informatie kan ik vinden op Mijn Clean Energy?

Op Mijn Clean Energy vindt u uw persoonlijke gegevens, contractvoorwaarden, tarieven en uw facturen.

Welke wijzigingen kan ik doorgeven op Mijn Clean Energy?

Via Mijn Clean Energy kunt u uw persoonlijke gegevens wijzigen, uw meterstanden doorgeven en uw voorschotbedrag aanpassen

Het lukt me niet om in te loggen. Wat nu?

Indien het niet lukt om in te loggen op Mijn Clean Energy kunt u contact opnemen met onze klantenservice via service@cleanenergy.nl.

Verhuizing

Hoe geef ik een verhuizing door?

Wanneer u gaat verhuizen, kunt u dat aan ons doorgeven via service@cleanenergy.nl.

Wanneer moet ik een verhuizing doorgeven?

Indien u twee weken van tevoren uw verhuizing doorgeeft, kunnen wij ervoor zorgen dat uw nieuwe adres van energie voorzien is wanneer u de sleutels ontvangt.

Welke gegevens moet ik bij een verhuizing doorgeven?

Wij ontvangen graag de meterstanden van zowel uw oude als nieuwe adres binnen 5 werkdagen nadat u bent verhuisd.

Verlengen

Wanneer kan ik mijn contract verlengen?

U kunt uw contract verlengen vanaf 3 maanden voor afloop van uw huidige contract. Tijdig voor afloop van uw contract zal Clean Energy u ook proactief een voorstel sturen voor een verlenging.

Wat gebeurt er als mijn contract afloopt?

Ruim voordat uw contract afloopt, ontvangt u van ons een nieuw voorstel. Gaat u niet in op dit voorstel, dan wordt uw tarief automatisch omgezet naar ons variabele tarief. Een contract met een variabel tarief kent een opzegtermijn van 30 kalenderdagen en geen opzegvergoedingen. U kunt uiteraard wel altijd een nieuw vast tarief aangaan op basis van de dan geldende tarieven.

Opzeggen

Hoe kan ik mijn contract opzeggen?

Wanneer u de opzegging niet via uw nieuwe leverancier laat doen, maar zelf wenst op te zeggen, dan kunt u dit schriftelijk doen via brief naar Holthausen Clean Energy B.V., Transportweg 2, 9601 MB, Hoogezand, o.v.v. “opzegging contract”, via e-mail naar service@cleanenergy.nl, o.v.v. “opzegging contract” of telefonisch via het telefoonnummer 085-0645990.

 

Waar moet ik rekening mee houden bij het opzeggen?

Bij het opzeggen van uw contract moet u rekening houden met een opzegtermijn van 30 dagen en met de einddatum van uw contract. Indien u uw contract voortijdig opzegt, kan dit leiden tot een opzegboete.

Contactformulier

Contactformulier


Contactgegevens

Holthausen Clean Energy b.v.
Transportweg 2 9601MB
Hoogezand – Nederland

Telefoon: 085 06 45 990
E-Mail: service@cleanenergy.nl


Openingstijden

Maandag: 09:00-17:00
Dinsdag: 09:00-17:00
Woensdag: 09:00 – 17:00
Donderdag: 09:00 – 17:00
Vrijdag: 09:00 – 17:00


Bedrijfgegevens

IBAN: NL49 RABO 0316 2800 89
BTW: NL85 7027 827 B01
KvK: 67494846